Θα πρέπει να έχουμε ξεχωριστή κατηγορία AI Games;

Λοιπόν, όπως λέει και ο τίτλος. Βλέποντας τη μία να έρχεται μετά την άλλη, μήπως θα έπρεπε να δημιουργήσουμε μια υποκατηγορία που θα περιλαμβάνει μόνο κυκλοφορίες AI;

Αλλά μετά θα πρέπει να ορίσουμε τι είναι «κυκλοφορία AI». Κάποιες είναι προφανείς, όταν το AI κάνει όλη τη δουλειά, αλλά πού τραβάμε τη γραμμή;

• Ναι
  • Όχι
0 voters

Για μένα, το όριο για να μπει κάποιος σε αυτή τη ξεχωριστή κατηγορία είναι αν ορισμένα μέρη του τελικού παιχνιδιού δημιουργούνται από AI και ο δημιουργός δεν γνωρίζει πώς να τα τροποποιήσει αν χρειαστεί…
Κώδικας που ο δημιουργός δεν μπορεί να διορθώσει.
Γραφικά που δεν μπορεί να ενημερώσει επειδή δεν μπορεί να σχεδιάσει ούτε ένα pixel.
Ήχοι/μουσική που έβαλε μέσα.

Από τη δική μου πλευρά, είμαι προγραμματιστής, δεν μπορώ να φτιάξω ήχο / γραφικά. Οπότε, αν δημοσιεύσω ποτέ κάτι, μπορεί να ζητήσω από το AI να βοηθήσει με κάποιες υπορουτίνες ή δύσκολο debugging, αλλά στο τέλος θα κατέχω τον πηγαίο κώδικα αρκετά ώστε να είμαι σίγουρος να πω ότι δεν είναι AI, είναι δικό μου.
Αλλά αν αφήσω το AI να κάνει τα γραφικά και τους ήχους, συμφωνώ απόλυτα ότι η δουλειά μου θα έπρεπε να καταλήξει σε αυτή την κατηγορία.

Πιστεύω ότι αν ένα πρόγραμμα ή παιχνίδι περιέχει έστω και μία γραμμή κώδικα τεχνητής νοημοσύνης (AI), ανήκει στην ειδική ενότητα.

Αυτός είναι ένας πολύ αυστηρός ορισμός. Κάποιος μπορεί να χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη πάρα πολύ ως βοήθημα, αλλά να γράφει το πρόγραμμα ο ίδιος. Ένας δεύτερος μπορεί να κάνει τα πάντα με το χέρι, εκτός από ένα βαρετό τμήμα, ας πούμε, δεδομένων, για το οποίο μπορεί να ζητήσει από ένα LLM να κάνει την κωδικοποίηση. Είναι ο δεύτερος AI και ο πρώτος όχι;

Ίσως απλά να δημιουργήσουμε ένα γενικό θέμα για την TN.

Πιστεύω πράγματι ότι ο προγραμματιστής/η ομάδα θα πρέπει να είναι ειλικρινής. Εξαρτάται από τους ίδιους το πόσο θα αποκαλύψουν ότι βοήθησε η ΤΝ, και φράσεις όπως «χρησιμοποιήθηκε βοήθεια από ΤΝ» ή μια ετικέτα ΤΝ είναι κατά πάσα πιθανότητα εντάξει.